26 ოქ­ტომ­ბერს, არტ ჰა­უს­ში, ფარ­მა­ცევ­ტუ­ლი კომ­პა­ნია არ­ტფარ­მას ოფი­ცი­ა­ლუ­რი პრე­ზენ­ტა­ცია გა­ი­მარ­თა. ღო­ნის­ძი­ე­ბა­ზე კომ­პა­ნი­ამ საქ­მი­ა­ნო­ბის ოთხწ­ლი­ა­ნი ან­გა­რი­ში წა­რად­გი­ნა და მოწ­ვე­ულ სტუმ­რებს სა­მო­მავ­ლო გეგ­მე­ბი გა­აც­ნო. პრე­ზენ­ტა­ცი­ას ეს­წრე­ბოდ­ნენ ფარ­მა­ცევ­ტუ­ლი სფე­როს წარ­მო­მად­გენ­ლე­ბი, ექი­მე­ბი, არ­ტფარ­მას პარტნი­ო­რი ორ­გა­ნი­ზა­ცი­ე­ბის წარ­მო­მად­გენ­ლე­ბი და სა­ზო­გა­დო­ე­ბის­თვის კარ­გად ცნო­ბი­ლი სა­ხე­ე­ბი, რომ­ლე­ბიც არ­ტფარ­მას პრო­ექ­ტე­ბის მო­ნა­წი­ლე­ე­ბი და ერ­თგუ­ლი მომ­ხმა­რებ­ლე­ბი არი­ან.

26 ოქ­ტომ­ბერს, არტ ჰა­უს­ში, ფარ­მა­ცევ­ტუ­ლი კომ­პა­ნია არ­ტფარ­მას ოფი­ცი­ა­ლუ­რი პრე­ზენ­ტა­ცია გა­ი­მარ­თა. ღო­ნის­ძი­ე­ბა­ზე კომ­პა­ნი­ამ საქ­მი­ა­ნო­ბის ოთხწ­ლი­ა­ნი ან­გა­რი­ში წა­რად­გი­ნა და მოწ­ვე­ულ სტუმ­რებს სა­მო­მავ­ლო გეგ­მე­ბი გა­აც­ნო.

პრე­ზენ­ტა­ცი­ას ეს­წრე­ბოდ­ნენ ფარ­მა­ცევ­ტუ­ლი სფე­როს წარ­მო­მად­გენ­ლე­ბი, ექი­მე­ბი, არ­ტფარ­მას პარტნი­ო­რი ორ­გა­ნი­ზა­ცი­ე­ბის წარ­მო­მად­გენ­ლე­ბი და სა­ზო­გა­დო­ე­ბის­თვის კარ­გად ცნო­ბი­ლი სა­ხე­ე­ბი, რომ­ლე­ბიც არ­ტფარ­მას პრო­ექ­ტე­ბის მო­ნა­წი­ლე­ე­ბი და ერ­თგუ­ლი მომ­ხმა­რებ­ლე­ბი არი­ან.

არ­ტფარ­მამ მხარ­და­ჭე­რი­სა და თა­ნად­გო­მის­თვის პარტნი­ორ ორ­გა­ნი­ზა­ცი­ებ­სა და ექი­მე­ბის გუნდს მად­ლო­ბა გა­და­უ­ხა­და. და­ჯილ­დოვ­დნენ არ­ტფარ­მას პარტნი­ო­რი ორ­გა­ნი­ზა­ცი­ე­ბი: ფარმ სახ­ლი, პსპ, გეფა, მე­დია არტი, პა­ლიტ­რა მე­დია და სხვე­ბი; ასე­ვე ექი­მე­ბი, რომ­ლე­ბიც არტ ფარ­მას სო­ცი­ა­ლუ­რი პა­სუ­ხის­მგებ­ლო­ბის ფარ­გლებ­ში და­გეგ­მილ ღო­ნის­ძი­ე­ბებ­ში მო­ნა­წი­ლე­ო­ბენ.

არ­ტფარ­მას დი­რექ­ტო­რის ლიკა ლობ­ჟა­ნი­ძის თქმით, კომ­პა­ნი­ამ და­არ­სე­ბის დღი­დან პრო­დუქ­ტი­უ­ლი და წარ­მა­ტე­ბუ­ლი წლე­ბი გა­ი­ა­რა:

„ევ­რო­პუ­ლი ბრენ­დე­ბი, ახა­ლი პარტნი­ო­რე­ბი, ინო­ვა­ცი­უ­რი და სა­ინ­ტე­რე­სო პრო­ექ­ტე­ბი და ჩვე­ნი გუნ­დის პრო­ფე­სი­ო­ნა­ლიზ­მი – ეს არის, რაც ქმნის კომ­პა­ნი­ის წარ­მა­ტე­ბას. მთა­ვა­რი მა­მოძ­რა­ვე­ბე­ლი მი­ზა­ნია, შევ­ქმნათ ძლი­ე­რი ინო­ვა­ცი­უ­რი ფარ­მა­ცევ­ტუ­ლი კომ­პა­ნია, რო­მე­ლიც სა­ქარ­თვე­ლოს სა­ზო­გა­დო­ე­ბას ჯან­მრთე­ლო­ბა­ზე და სი­ლა­მა­ზე­ზე ზრუნ­ვის ახალ, თა­ნა­მედ­რო­ვე, ევ­რო­პა­ში აპ­რო­ბი­რე­ბულ მიდ­გო­მებს და პრე­პა­რა­ტებს შეს­თა­ვა­ზებს. მო­ხა­რუ­ლი ვარ, რომ სა­ქარ­თვე­ლოს სა­მე­დი­ცი­ნო სა­ზო­გა­დო­ე­ბა ჩვენს მიზ­ნებ­სა და ხედ­ვას იზი­ა­რებს“ – აცხა­დებს არ­ტფარ­მას დი­რექ­ტო­რი, ლიკა ლობ­ჟა­ნი­ძე.

არ­ტფარ­მამ ფარ­თო სა­ზო­გა­დო­ე­ბას თავი ინო­ვა­ცი­უ­რი პრო­ექ­ტე­ბით გა­აც­ნო – მათ შო­რის არის სა­ქარ­თვე­ლო­ში პირ­ვე­ლი ნუტ­რი­კოს­მე­ტი­კუ­რი ბრენ­დი ვი­ა­დერ­მი. მას უკავ­შირ­დე­ბა სი­ლა­მა­ზი­სა და ჯან­მრთე­ლო­ბის შე­სა­ხებ პირ­ვე­ლი ოფი­ცი­ა­ლუ­რი ბლო­გის, www.makechoice.ge-ს შექ­მნაც; „ვი­ა­დერმს სი­ლა­მა­ზის კაფ­სუ­ლებს უწო­დე­ბენ. ის არის პირ­ვე­ლი ნუტ­რი­კოს­მე­ტი­კუ­რი ბრენ­დი სა­ქარ­თვე­ლო­ში, რო­მე­ლიც არ­ტფარ­მამ შე­მო­ი­ტა­ნა სა­ქარ­თვე­ლო­ში. ვი­ა­დერმ­მა მა­ლე­ვე მო­ი­პო­ვა მომ­ხმა­რებ­ლის ნდო­ბა, რად­გან მისი კაფ­სუ­ლე­ბის მი­ღე­ბის შე­დე­გია – ჯან­მრთე­ლი კანი, მბზინ­ვა­რე თმა და მტკი­ცე ფრჩხი­ლე­ბი. ვი­ა­დერ­მის მთა­ვა­რი გზავ­ნი­ლია, რომ სი­ლა­მა­ზე­ზე ზრუნ­ვა, ჯან­მრთე­ლო­ბა­ზე ზრუნ­ვით იწყე­ბა. ვი­ა­დერ­მი არის ხელ­მი­საწ­ვდო­მი ფუ­ფუ­ნე­ბა თა­ვის მოვ­ლის სფე­რო­ში და რო­გორც მზრუნ­ველ ბრენ­დს, შე­ეძ­ლო უფრო მე­ტად გა­ე­ნე­ბივ­რე­ბი­ნა თა­ვი­სი მომ­ხმა­რე­ბე­ლი, – ამი­ტომ შევ­ქმე­ნით ბლო­გი სი­ლა­მა­ზის შე­სა­ხებ www.makechoice.ge, სა­დაც თავი მო­ვუ­ყა­რეთ სი­ლა­მა­ზეს­თან და ჯან­მრთე­ლო­ბას­თან და­კავ­ში­რე­ბულ ინ­ფორ­მა­ცი­ას, რჩე­ვებს… მკი­თხვე­ლის დიდი ინ­ტე­რე­სი­დან გა­მომ­დი­ნა­რე, 1 წლის თავ­ზე, გა­დავ­წყვი­ტეთ გავ­ცდეთ ბლო­გის ფორ­მატს და სა­ზო­გა­დო­ე­ბას ვთა­ვა­ზობთ ახალ ინ­ტერ­ნეტ ჟურ­ნალს www.beautymagazine.ge, რო­მე­ლიც თა­ვის მოვ­ლის გარ­და, შე­ე­ხე­ბა სიყ­ვა­რულს, მოგ­ზა­უ­რო­ბას, კუ­ლი­ნა­რი­ას და სხვა აქ­ტუ­ა­ლურ და სა­ინ­ტე­რე­სო თე­მებს.” გვე­უბ­ნე­ბა პრო­ექ­ტის მე­ნე­ჯე­რი, თი­ნა­თინ სამ­ყუ­რაშ­ვი­ლი.

პრე­ზენ­ტა­ცი­ას ეს­წრე­ბო­და მსა­ხი­ო­ბი ეკა ჩხე­ი­ძეც, რო­მე­ლიც ვი­ა­დერ­მის ერთ-ერთი პირ­ვე­ლი მომ­ხმა­რე­ბე­ლია. „ვი­ა­დერ­მის სა­ქარ­თვე­ლო­ში შე­მოს­ვლის დღი­დან ვარ ამ ბრენ­დის მომ­ხმა­რე­ბე­ლი, ის ნამ­დვი­ლად არის სი­ლა­მა­ზის გა­რან­ტი ქალ­ბა­ტო­ნე­ბის­თვის. ვი­საც სურს, კა­ნის სტრუქ­ტუ­რის გა­უმ­ჯო­ბე­სე­ბა, პირ­ველ რიგ­ში, ჯან­მრთე­ლო­ბა­ზე ზრუნ­ვა უნდა და­ი­წყოს. ნუტ­რი­კოს­მე­ტი­კის მი­ღე­ბა, პლას­ტი­კუ­რი ქი­რურ­გი­ის ალ­ტერ­ნა­ტი­ვა­ცაა.“ – გვი­თხრა ეკა ჩხე­ი­ძემ.

სა­გან­გე­ბოდ ამ დღის­თვის, ჩე­ხე­თი­დან ჩა­მო­ვი­და ფარ­მა­ცევ­ტუ­ლი კომ­პა­ნია „ვალ­მარ­კის“ ექ­სპორ­ტის მე­ნე­ჯე­რი ირე­ნა კუ­პ­კო­ვა.

„მო­ხა­რუ­ლე­ბი ვართ, რომ ჩე­ხურ ფარ­მა­ცევ­ტულ კომ­პა­ნია „ვალ­მარკს“ სა­ქარ­თვე­ლო­ში „არ­ტფარ­მა“ წარ­მო­ად­გენს. ჩვენ­თვის მთა­ვა­რი არის მა­ღა­ლი ხა­რის­ხი და პა­ცი­ენტზე ორი­ენ­ტი­რე­ბუ­ლო­ბა, რა­შიც ჩვე­ნი ინ­ტე­რე­სე­ბი ერ­თმა­ნეთს ემ­თხვე­ვა. „არ­ტფარ­მა“ არის გან­ვი­თა­რე­ბა­ზე ორი­ენ­ტი­რე­ბუ­ლი, მზარ­დი კომ­პა­ნია, რო­მე­ლიც ხელს უწყობს ქარ­თულ ფარ­მა­ცევ­ტულ ბა­ზარ­ზე ევ­რო­პუ­ლი ხა­რის­ხი­სა და სტან­დარ­ტე­ბის დამ­კვიდ­რე­ბას“ – აღ­ნიშ­ნავს „ვალ­მარ­კის“ ექ­სპორ­ტის მე­ნე­ჯერ­მა ირე­ნა კუ­პ­კო­ვამ.

ღო­ნის­ძი­ე­ბის და­სას­რულს მო­ე­წყო გა­თა­მა­შე­ბა, რო­მელ­შიც ჯან­მრთე­ლო­ბის, სი­ლა­მა­ზი­სა და დას­ვე­ნე­ბის მი­მარ­თუ­ლე­ბით პრი­ზე­ბი გა­თა­მაშ­და. სტუმ­რებს სა­ჩუქ­რე­ბი არ­ტფარ­მას­გა­ნაც გა­და­ე­ცათ.

ფარ­მა­ცევ­ტუ­ლი კომ­პა­ნია არ­ტფარ­მა 2014 წელს და­არ­სდა და მისი მთა­ვა­რი მი­ზა­ნია, გა­ზარ­დოს თე­რა­პი­უ­ლი უსაფრ­თხო­ე­ბის სტან­დარ­ტე­ბი და უმაღ­ლე­სი ხა­რის­ხის მე­დი­კა­მენ­ტე­ბი გა­ხა­დოს ყვე­ლას­თვის ხელ­მი­საწ­ვდო­მი. „არ­ტფარ­მა“ სა­ქარ­თვე­ლო­ში წარ­მო­ად­გენს წამ­ყვან ევ­რო­პულ ფარ­მა­ცევ­ტულ კომ­პა­ნი­ებს და მათ შო­რის, ერთ-ერთ უმ­სხვი­ლეს ჩე­ხურ ფარ­მა­ცევ­ტულ კომ­პა­ნია „ვალ­მარკს“, რო­მელ­საც ოტის მწარ­მო­ე­ბელ კომ­პა­ნი­ებს შო­რის ლი­დე­რი პო­ზი­ცია უკა­ვია. კომ­პა­ნი­ის სტრა­ტე­გია მო­ი­ცავს ჯანრმთე­ლო­ბა­ზე ზრუნ­ვის თა­ნა­მედ­რო­ვე მო­დე­ლის შექ­მნა­სა და დამ­კვიდ­რე­ბას. ის ირ­გებს ერ­თგვა­რი მე­დი­ა­ტო­რის როლს მსოფ­ლი­ოს წამ­ყვან მწარ­მო­ებ­ლებ­სა და ქარ­თველ მომ­ხმა­რებ­ლებს შო­რის.

© beaumonde.ge